29 Mayıs 2010 Cumartesi

Gökçe var bi tane

Ki ben ona söylediğim her kelimeyi iki kez düşünürüm.
Ki ben onu ne zaman kıskansam küçük bi çocuk gibi (..)
Ki ben onu o kadar çok sever o kadar sahiplenirimki, fikirlerini bütün düşüncelerini "ağbi bu kız varya" diye diye milletin beynine (..)
İşte o kız benim hayatıma resmen cümle dikizliyor. Yok böyle bir şey. En olmadık anda kavuşmak endişelerimiz dayanıyor kapıma. Yumruklanıyorum. Taciz ediliyorum , yeter.
Hayır aynı şehirlerde , lan olum biz aynı okuldayız. Yani bak benim içimden şehirler geçiyor , bu kızda her durakta duruyor ama inmiyor. Bir çağ gerek bize  , bundan özgür..
Abi bu iyi niyetini sermesin önüme söyleyin yaa !? Suistimal ederim falan. Vicdandan geber miyim bak sonra. Söyleyin muhteşem olmasın böyle. Eline kalem almasın. Suratını , elini , ayağını çekmesin,çekmesin.
Ya tamam yazsın çizsin de,başkası görmesin,üf.
Korkarım,kapılıyorum seline.
Her şeyim olabilir misin?
Ama herşeyim bak. 
Bir anımı bile kaçırma tamam mı.

@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder