31 Mayıs 2010 Pazartesi

Arzu

Duvarda ki tabloyu seyrediyordum. Bir tarafı diğerine göre daha dik duruyor. Neyse. Dans etmeye ne dersin. Kalbim gerçekten hızlı atıyor. Sanki tenim tenine değdiğinde. Hayır hayır. Bu kadar ürkek olursam hep kaybederim. Kazanmak isteyen kim desene. Haklısın. Bak yine kendi kendime konuşmaya başladım.

- dolanalım mı biraz ?
- o olur
-birbirimize dolanalım
- yo yo bunu yapamam

Harika ? Bende anlaşabiliyoruz sanmıştım. Hangimiz kurnazız? Neden yapamazsın şimdi. Dolanmak ? Bağlı olalım istiyorum. Bağımlı mı demeliyim. Resmen kendime bir şeyleri kanıtlamaya çalıştım. Farkettin mi ellerim ellerinde duruyordu. Gözüme bir şarkı iliştirmiştim. Ne diyordu ? Sanki çokta anlarım."şarkı kulaklarımızdan kesilene kadar gözlerime bak"Hayır sevgilim şarkıda böyle demedi. Bunu ben istiyorum. İstek mi ? Arzu ! Beni gözlerimden bağlayıp yangına bırakan tek güçtü. Ne zaman yanmaya başlasam. O zamandan beri (..)

@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder