3 Şubat 2010 Çarşamba

SİVR-İ SİNEK

Aşşağılık bir kanatlının yükseklerde aradığı şey ne olabilirdi ?. Bir de şuna farklı bir boyuttan bakalım diyorum.Mesala adından bahsettiğim bir sivrisinek olsa .Et parçalarına umrun dışıymış gibi bakabilen , kan evcilgillerinden. Bunun hakkında derin bir araştırmaya varmakla vakit geçirmek istemiyorum .Söz şu ki ; sen ben yahut öbürü sevmeyiz bu böceğe benzerleri.E hayatımızda bize akıl erdirmeyen tek mevzuda bu olmasa gerek. Ben dün gece omuzumda dolanan bir sivrisineğin , sürüngen olabilitesini sakladım kanatlarına. Kendini amma ağırdan satıyor gibiydi uçarken. Karşı duvarda tökezliyebilmesi hoşuma gitti. Açtım gözlerimi saatlerce onu izledim. Yerde sürünesi çirkin bir tipi vardı. Her gördüğümde burun kıvırtan , tek düze pisliyen gibi bir şey. Bundan sonra her gördüğüm sivri(sinek) o absürt vızıldamalarından sonra , ayakkabımın altında ezilebilecek kadar değer biçilemez hayvanlardandı. Nihayet bir hayvanı ezebilecEktim. Bizden daha akıllı hayvanları , bizden daha düşünür hayvanları , iyi huylu , nezaket sahibi hayvanları ezebilecek insanlar yetiştirilen bir toplum adına sizden özür diliyorum.
Arz ederim ki onlar ölmesin .



@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder