26 Şubat 2010 Cuma

California Dreamin

 Ey Nostalji ? Ey Ayağıma kadar kapanan gönül çeliş.?
Ezberledim adını , gitsen de her gece her gece ben kulağında hoş bir fısıltı . Yine açık unuttuğun günlerden biriydi üstünü , gelmiştim ve gitmeyi hiç istemediğim. Sanki bir sır gibi saklayıp seni , ama bu gece tutamadığım.Ağzımdan kaçıveren bir mektup gibi "sevgili" diye hüküm giydirdim kağıtlara. Ne acıydı tadı ne de tatlı ? Biraz biraz düzenbaz kaçan gecelerden biriydi işte.

All the leaves are brown , all the leaves are brown 
  And the sky is grey , and the sky is grey

P.S: Modernize edilmiş bir besteye ancak bu kadar arabesk gitti herşey. Olsun , e olsun . Ezberlemiştim adını , gitsen de her gece her gece ben kulağında hoş bir fısıltı , önce üstünü örtecektim sonra da 

@Tarcan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder