5 Şubat 2010 Cuma

Böyle bir şey olsa gerek

Dudaklarında ; yanan öpülebilme heyecanını bir ona yakıştırabildiğin tadı kaçmış ifade.Aşklardan aşk beğenerek rüzgarın sana ağız büzdüren , kıvamsız esişi ile telaşa kapılmışsın.E bir de beni düşün ? Nereye dokunsam sen.Sanki bir sonbahar günü sen ve sanki bir fırtına esmeye yakın gözlerin beliriyor avuç içlerimde. Eğrisiyle doğrusuyla oturup düşündüm sevgilim.Kirli sepetinden çıkarttığın beyaz gömleğinin düğmelerine sığdırdığım bir çeşit masumiyet,dudaklarında ise öpülebilme heyecanını bir ona yakıştırabildiğin tadı kaçmış ifade. "sevilmek ne imiş bir gün anlarsın" diyerek ucuza sattım herşeyi,(vazgeçtim) Evet evet buydu vazgeçebilmek sevdiğin içn sevdiğinden. İşte böyle bir şey olsa gerekti  . Aşk diye bahsettiğin o sevimsiz duyguyu alıp ta götürebilmek. Böyle bir şey olsa gerekti Geri vermeye tenezzül bile etmemek Böyle bir şey olsa gerekti Ne yapar ? Ne eder ? diye düşünememek.Ah anlayışsızdın başına buyruktun ama ben yine de severdim seni , sevmiştim seni. Sonra ne mi oldu ?. İdrak edemiyorsun galiba(vazgeçtim) Ve anladım ki böyle bir şey olsa gerekti yaşarken de ölebilmek (..) 


@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder