3 Şubat 2010 Çarşamba

Ses (Siz)

Ben mi ? Evet bayım insanlık namına yazıyorum hepsini.Yanlış anlamayında konuma başlık olma sebebiniz nedir ? Evet siz ? Yine kafamı toparlayamadığım günlerden biri,sokağa çıkmış koşuşturuyorum . Sağ köşede büyükçe bir kamyonet.Anlıyacağınız yallah şoför yallah mevsimleri. Sanki o an gömleğinizi çekiştirirken size sözcük yetiştiriyorum.Aldırmıyarak etrafımdakilere (hay aksi) Büyüte büyüte her adım da , gözünüzün tam içerisine baka baka.Diyeceğim şu ki ilginç bir yol boyu oldu. Adından herşey çıkartabileceğim. Elbiseden tut karınca evlerine kadar ,herşey.Kollarına çantalar takıverip yürüyüşe çıkmış hanımefendiler ve tin tin köpeklerini de unutmadan. Sonra yine siz ? Bilmem birine mi benzettim sizi (..) Yüreğime dokunan sesiniz ve siz.Yanlış anlamayında konuma başlık olma sebebiniz nedir ? Yürürken göz boyamacalarınız , hayır hayır aklımı başımdan alıyormuş tavırlarımdan ötürü başka bir mesele var içime oturtan. Sizin dışınızda ki her yer SES (SİZ)

@Tarcan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder