31 Mart 2010 Çarşamba

Diyelim sen bir fikirsin

Öyle öyle alışmacalara kafa sallarken. Diyelim sen bir fikirsin. Adına milyonlarca tane kelime türetebilirim. En azından benim tek taraflı muhabbetim böyle başlasın.Sen fikirsin. Baştan aşağı kuvvet yoran. Böyle böyle tek düze bir iplikten düğümleniyorum sana. Bana ne öğretirsen giderken. Giderken öğretiyorsun. Bir saplantı koyuyorum masaya. Üşenmeden bakıyorum ,sonra üzerime alıyorum , oynuyorum , kimi zaman onunla yürüyüşlere çıkıyorum. Saplantı kan'ıma renk veriyorsun. Gelip gidişlerin düşüncelerimin ağzına bir tane patlatıyor ve ben görüyorum şu dedikleri "üç bucak" meselesini. Kibir desen yeri değil. Neşe desen önünden bile geçmem. Asfalt asfalt acısına sığınırım her caddenin. Bunu da geçtim her kaldırımda enini ve boyunu kolayca ölçebileceğim yürüyüşlerimiz var. Bencilsin ve bencil olmak bütün bu anlattıklarımı birden sırtlıyor. Yine konu dışına çıkıyorum ama. evire çevire nevrini döndürüyor aşk insanın. Adına trilyonları aşkın besteler yaptırıyor. Şiir yazdırıp , resim çizdiyor arkadaş. Ama sallana sallana duygu parçalıyor ancak aşk. Köreldikçe köreliyoruz. 
Prensip ? Yemişim prensibini.Kuralını,sırasını hayatın. Dandini dandini uyutulmayalım ayakta. kapı kapı geziyim de. sen istersen yine açma. Yine ucuz bir akşam yemeği ,şaraplar da yine yine yenilebilirim. Duble duble yağmur yağmur yağsa dışarda. Biri diğer damlacığın şerefine omuzlarıma konsa. Kağıdım ıslansa , ispirto olsa ellerim , sen. Sırılsıklam dörtlükler tüküresim var yukarıya. Keşke bir de bıyığım olsa. Vay anasını gibi bir mevsim bu. Yaprak dökülse bayılır , çiçek açsa ölürüm. Ölüm ölüm kaynıyorum  , yok mu elimden  tutan. Kelam kelam kelam yapmak hoşuma gidiyor. Yoksa rast gitmez işlerim. Tridine de yanarım bedava da sanarım. Çöz beni zor bir problem niyetinde. Yanına mısırda patlatalım.İçerim de ben bu akşam , BEN BURDA BU AKŞAM.




@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder