28 Kasım 2010 Pazar

Sarhoşken piyano çalmayı sever misin?

Bu halim sana beni yeterince iyi tanımladı mı ? İnan ki bu soruma vereceğin karşılık umrumda bile olmayacak.
"Evet seni umursamıyorum".Dedikleri gibi ardından laflarından dönerler.Bu soluksuz bir düşünme süreci ya da bütün hislerine başka biri tarafından el konulduğu an gerçekleşmiş sayılır.Burnumu kaşındıran bu koku senin bende ki çirkin gidişinden geliyor olmalı. Hep dikine gidilmiş bir hayat ve ardına yalnızlık hükümlüsüymüş gibi dizilen saçma salak insanlar.Size anlamsızca doluyum.

Kendimi dünyanın en düşünür ve en iyiye yakışır yanında bütün pişmanlıklarıma yabani bir lugatla söylenirken bulmama rağmen,oturup biraz Charles Bukowski okumanın bana iyi geleceğini düşünüyorum.Yazıları çok seksidir.Hemen fesat bir seksapalite aramanız gerekmez. Sadece bana ilham depolayan o kirli sakallı fotoğrafından sonra ona ve yazdıklarına ilgi duymaya başladım o kadar.Kelimelerin sırasını bozmadan dudağımdan dökülmesine "İşte bu ! Hayır onun bi altında ki,yani şu" afallayarak alışmış sayılırım.Aklını kaybetmiş bir insan ve geri döndürmeye çekindiği entrka dolu aşklar..İyice orospuya kaçmış alışkanlıklar.
-Sarhoşken piyano çalmayı sever misin?
Bende ona bayılmıyorum zaten.

(devamı var)

starcan
27 Kasım
22:08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder