29 Ekim 2010 Cuma

TOP 10

1- Altı dilim ekmek kızarttm ve hiçbirni yiyemedim.Ellerim titriyor.Aman çay içince de hep böyle olur zaten.Hem ben kahvaltı yapmayı sevmiyorum ki.
2-Pencereyi de açık unutmuşum gece.Bana kimse ıslık falan çalmıyormuş yani. Rüzgarın şeyiymiş o,şeyi işte. Ben paranoyak değiliim.
3-Dün annemden bana nar ayıklamasını istemiştim. İkiye bölüp masanın üstüne koymuş yeni gördüm. Anne onu bende yapabiliyorum.
4-Üzüm yerken yanında su içiyorum. Bunun alkolle bağıntısı olabilir mi. Hani damıtıyorlar ya alayına. Hangi alay ya,burası adana ve herkes herşeyin farkında tamam mı?
5-Aranızda hiç kendini şarkılara ait hisseden olmuş mudur? Onlar da evlenebilirler,çocuk yapabilirler bazen insan kılığına girerler ve zamanı gelince ölürler okey.. 
6-Bir insanın kendi dirseğini yalaması imkansızdır. Oha deneme şunu,yapamıyoruz işte
7-Hala bazı insanlar "aşk herşeyi affeder mi" yazıp toplu atabiliyorsa,gerçekten normal olmayan bir şeyler var.
8-Bir gün müslüm gürsesle beraber "çile" çekeceğimi hiç düşünmemiştim. O gece "e" leri hep yuttum. bkz ;
9-Marhaba ban simga.
10-Apaçi görünce yüzünü çeviren bütün insanlar eve gidince ellerini önce vücudu sonra kafası etrafında döndürüyordur,evet evet kesin döndürüyordur.

starcan
29EKİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder