21 Eylül 2010 Salı

Memnuniyetsizlikler

Sonuca varamamak,kavgaya tutuşmak,kalp kırmak ve ardından yola koyulmuş memnuniyetsizlikler gördüm gözüm mıhlandı. Muazzez Ersoy - Kahverengi gözlerin dinlerken kendimi böylesine masum hissedeceğimi hiç düşünmezdim. Gerçektende senin en güzel yerin kahverengi gözlerin miydi? Böyle marjinal şarkılar dinlediğim zamanlarda hep ne dinliyorum özelliğimi açık tutarım,hangi an hangi ruh hali ile hangi psikopatlıkta sakladığımı bilsin herkes kendimi. İnsanlarla yakın olmam nedensiz ve gereksiz kıskançlıkları en üst seviyeye taşımış bulunmakta,bunun üzerimde uyandırdığı rahatsız edici dürtüleri ise duygularımın baskın çıkmasını hiç mi hiç engellemiyor. Umrumda değil dediğim herşeyin umrumda olduğunu bilirim. Kendime olan özgüvenim ve "asdfgh" hallerim bana güç verdi. Zamanımızın illallah edilesi dakikalarla süslendiğini yaşayarak görüyorum. Buysa  dışardan göründüğü kadar eğlenceli değil arkadaşlar. Psiko analizlerimi ölçecek bir doktora ihtiyacım olduğu için deli sayılmıyorum. Sadece dengesizim. Karnımdaki felaket tellahı ağrı beni uzaya fırlatıyor. Ruhsatlı günümde de değilim üstelik. Her neyse konu dışına çıkmayacağım. Ben süpersalakagresif bir kız değilim. Sadece 1234567987 kere konuştuğum konularda sonuca varamamak,kavgaya tutuşmak,kalp kırmak ve ardından yola koyulmuş memnuniyetsizlikler görüyorum.

STARCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder