22 Eylül 2010 Çarşamba

İşteoabi

Küçükken müzik kutularımız olurdu ya hani,böyle açtığımızda iki kişi çıkardı içinden.Klasiklerden bir şarkıyla dans mı ne ederlerdi "işteoabi" ondan istiyorum. Biri papyonlu çatık kaşlı bir oğlan,sahi o girlfriendinin etek giymesine mi bozulurdu hep.Neyse işte "oabi" ondan istiyorum.
Kendimi derbeder hissettiğim zamanlarda sütyenimden çıkartıp bir köşede izleyeceğim saygı değer bir oyuncak al bana. Tilkiler al mesala.Çık ve al abi.Aklımda birbirine çarparak dolaşanından olsun. Tepeye çıkıp  uluyanından olsun. Necmiye olsun abi muazzez de mesala birine..Yeter ki ben sessiz bir limanda sen onlarsız koma beni. Eline bastığında rakamları sayan bir bebeğim olsun mesala "işteoabi" her terk edildiğimde önüme koyup eline bastığım bir bebek. Düşünsene o acılarıma  hakim o sevdalarıma teselli. Ama benim olsun. 

STarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder