8 Eylül 2010 Çarşamba

Doktor Vuhuzela

Her gözü yeşil olanı ona benzetiyorum ve bu düşlerimin hepsi,onun küçük ellerine benziyor. Herşey birgün geçecekmiş doktor vuhuzela bana öyle söylerdi,peki ben buna hiç  inanmadığım için mi bu hale gelmiş bulunmaktaydım. Hayır o beni severdi,bensiz nefes bile alamazdı. Vuhuzela bi baksana ? bu yüzden hala bana geri dönmedi değil mi? Bence Doktor vuhuzelanın antipatileri,aşamadığı sorunları var. Bana bir gün dedi ki sen kaybettikçe kazanacaksın. Size yemin ederim ki o kadın lastikli donunda anti-depresan saklıyor (..)

Neyse bugün oy pusulası almak için muhtarlığa gidecektim 12 dakikaya falan kapanacakmış,yetişmem gerekiyordu,efruz dayıyı gördüm bana orayı tarif edebilecek tek adam o gibi gelmişti dünyada,düşüncemin zıttını savunduğunu bilseydim dinlermiydim hiç.

Severek unutmak olur iş mi,bilerek uçuruma önden atlanır mı hiç? Yeni tarzım çok cool değil mi ? Emesende belli etmiyorumda benim durumum gayet "meşgul" şu sıralar Kendime saçma sapan takıntılar alıp,onları üzerime geçiriyorum.oysa ben eskiden daha güzeldim

@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder