23 Ağustos 2010 Pazartesi

Tımbalak Oldum

Ve nihayetinde soğuk havaya denk gelmeyi başarabildim. Artık burası sıcak değil. Dönmeme çok yakın etkisini göstersede idare edebilirim birazcık cık. Hacılar ben çok kilo aldım tam bir tımbalak oldum ya Aynanın üzerine perde örtecek duruma kadar geldim.Kendimi tanıyamıyorum en son üst üste 2 king chicken yedikten sonra 1 saat 40 dakika falan oturdum dün,hareket edemedim ne yapiyim. 

MJ Müzikleri ve videolarına iyice sardım. Herifin biyografisi şu ana kadar yaptığı herşeyden onunla yaşamış kadar haberdarım.
Ondan sonra
Bülent ortaçgil & teoman - yağmur dinliyorum saatlerce. Şarkıyı iliklerimde hissedene kadar. Birisi bana "yeter artık" diyene kadar. Bir aydır dinlediğim tek türkçe şarkı diyebilirim

80 & 90 a da iyice sarmış vaziyetteyim. Self control den başlayıp eye of the tiger'a kadar hepsini birer birer açıp o döneme ait dans stili ile değişik hareketlere bölünmekten acayip hoşlanıyorum

Müzikallere gelince "grease"  "moulin rouge" ve "notra dame paris" i iyice inceledikten sonra kendimi kaybettiğime inanmaya başladım.


@Tarcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder