23 Ağustos 2010 Pazartesi

İstanblue dinliyorum gözlerim kapalı

Conformist bir kişilik olmama rağmen düşünmeden durmam olanaksızmış gibi geliyor.
Oysa artık sadece düşünmenin bile beyinde rahatsızlıklar doğurduğunu hepimiz biliyoruz.
İçine ata ata sinir hücrelerini topuğundan sıkarak.
Hiç bir şey umrumda değil
İstanblue dinliyorum gözlerim kapalı.
Ama sor nasıl dinliyorum.
İnsanların düşüğünden,kapalı kutusuna kadar.
Şereflisinden libidosuna kadar dinliyorum.
Bazen bana hayvanlardan daha akılsızlarmış gibi geliyor.
Bazı sevdiklerim ve sevildiklerim hariçte değil üstelik.
Onları da bu grubun içine alarak İstanblue tıpkı böyle dinliyoruum.
Herkes yüreğimin bir paranoyaya yakalandığını düşünürken ben sadece çarpık ilişkileri açık bir adresle tarif edercesine.

Seviyorum, onun beni sevmesini daha hiç beklemeden.
Ve o da beni seviyor,biliyorum.
..
@Tarcan
16.12

3 yorum:

  1. İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı
    Önce hafiften bir rüzgar esiyor
    Yavaş yavaş sallanıyor
    Yapraklar, ağaçlarda;
    Uzaklarda, çok uzaklarda,
    Sucuların hiç durmayan çıngırakları
    İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı..
    Bu huzur dolu sözcükleri aynı ahenk içinde Adana için uyarlıyabilir misin ?? veya bu mümkün mü ??

    YanıtlaSil
  2. Adana hakkında iyi şeyler yazamam :D

    YanıtlaSil