31 Ocak 2010 Pazar

DÜŞÜK


Geçen gün 2 sokak arkamızda savaş çıkmıştı , yan tarafta çekirdek yiyordum. Bir an içime öyle bir şey doğdu ki , sağ duyu herhalde. Fırlattım çekirdeği , koşuyorum arkadaş. Dedim ki "git karış şunların arasına , gitmek ya da kalmak arasında ki düğüm'e bağlasınlar ellerini , bir vakit gelsin kanlar aksın bacaklarından , bir çocuğu düşürebilme olasılığını tatsın yüreğin. Dedim ki içimden Yaptı , git şunların arasına karış , bak bakayim içinde mermi olmayan tabancalarla acı sıkmak bedene , nasılmış dedim bak. Gözlerine bak dedim git şunların arasına karış , zaman nasıl ağır vuruyormuş kalbe. Git dedim git" Öyle bir koşmuşum ki savaş bitmiş. Bir ses duydum 3 sokak filan ilerisiydi herhalde. Yukarıdan aşağıya doğru sarkıtılmış bir bebek , tam patlatıyordu herifin biri. Hızlandım. " git dedim şunların arasına Yaptı, Ağlaması için patlatmak mı gerekiyormuş illaha , ANLAT " 

@Tarcan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder